РАДІ БАЧИТИ ВАС
НА НАШОМУ САЙТІ

Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернатУжгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернат
з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної радиз поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради
          Основні принципи роботи Ужгородської  
загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з  
поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської  
обласної ради спрямовані на забезпечення реалізації  
особистісно зорієнтованих технологій, підготовку учня  
як майбутнього професіонала, здатного до критичного  
мислення та аналізу соціально-економічних потреб у  
житті суспільства, створення умов для підвищення  
професійного рівня педагогів та рівня інформаційної  
компетентності
Кафедра фізико-математичних дисциплін
Методична проблема:
"Динамічні умови розвитку пізнавальної самостійності і креативних компетентностей учнів через проблемно – пошукову роботу"

Проблемне питання кафедри:
"Формування нової філософії освіти на основі сучасних концепцій організації навчально – виховного процесу"
Проблемні питання педагогів:

Іщенко О.Т. - Формування елементів дослідницької діяльності на     уроках математики.

Сігетій І.П. - Використання інноваційно-комунікаційних технологій на уроках математики.

Калинич Н.В.  - Розвиток пізнавальних здібностей учнів на   уроках математики.

Карлова Е.С.  - Розвиток аналітичного мислення учнів на уроках    математики.

Ігнатоля Н.А. - Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики.

Лешко О.В. - Розвиток критичного мислення учнів на уроках математики

Cоколова О.О. - Навчання з метою розвитку пізнавальної діяльності та логічного мислення учнів на уроках математики

Комарницька О.С.  - Нестандартні уроки як засіб пізнавальної діяльності учнів.

Томаш І.М. -  Використання комп’ютерних програмних засобів   на уроках фізики як засіб активізації пізнавальної активності учнів.

Вапнічний С.Д. - Розвиток обдарованості учнів засобами інформатики.   

Жабур Т.Ю.  - Розвиток зорової пам'яті та уяви на уроках інформатики.

Далекорей К.І. -  Нестандартний підхід до вивчення інформатики з урахування подільності класів.

Стегура С.О. - Впровадження сучасних новітніх технологій – шлях до формування творчої особистості вчителя та учня.

 

Інформація
Події
Про нас
Back
Next