НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ:
ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Ужгородський науковий ліцей Ужгородський науковий ліцей
          Забезпечення на території області  
провадження освітньої діяльності на основі дослідно-  
орієнтованого навчання, спрямованого на залучення  
та підготовку підготовку учнівської молоді до наукової  
і науково-технічної діяльності, поглиблене вивчення  
профільних предметів, набуття учнями  
компетентностей, необхідних для подальшої  
діяльності. Забезпечення підготовки майбутніх  
вчених особистостей, здатних до інноваційної  
діяльності, прийняття системних рішень.
Методична комісія класних керівників та вихователів

«Класному керівнику та вихователю повинні бути притаманні
якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям
все найкраще, так і педагог вкладає всю свою душу в учнів.
У цьому внутрішній зміст професії.»

                                                                В. Сухомлинський


Графік проведення засідань кафедри класних керівників та вихователів

І засідання Тема: Про підвищення фахової компетентності класного керівника та вихователя. Кепич Д.І.

  1. Обговорення та затвердження плану роботи кафедри класних керівників та вихователів на навчальний рік та планів виховної роботи з учнівськими колективами Шкелебей І.М., Кепич Д.І.
  2. Про формування та розвиток життєвих компетентностей учнів. Основні форми роботи кафедри на навчальний рік Шкелебей І.М., Кепич Д.І.
  3. Основний зміст роботи кафедри на навч. рік. Про змістовне та естетичне оформлення класних кутків Шкелебей І.М.
  4. Випуск бюлетеня класному керівнику: «Низка порад: що робити та чого ні в якому разі робити не можна на батьківських зборах» Кепич Д.І.
  5. Домашнє завдання: створити проекти (сценарії, конспекти) відкритих виховних заходів; оформити «літопис» класу (класні кутки)

ІІ засідання Педагогічні читання: « До 145 річниці від дня народження педагога, ученого, журналіста, просвітителя, громадсько-політичного, церковно-релігійного діяча, президента Карпатської України Августина Волошина та національно-патріотичне, правове виховання в інноваційній школі-інтернат. Кепич Д.І.

  1. Життєвий та творчий шлях педагога, ученого, журналіста президента Карпатської України Августина Волошина. Молнар О.В.
  2. Карпатська Україна - як етап українського державотворення: історія і сучасність Шимон В.Г.
  3. Форми та методи формування національної свідомості та патріотизму серед школярів. Попович О.І.
  4. Шляхи вдосконалення виховання громадянина-патріота. Стегней К.О.
  5. Інновації в патріотичному та громадському вихованні учнів Пшенична Ж.М.
  6. Виховання правової культури – шлях до побудови правової держави. Матьовка Л.М.
  7. Традиційні і інноваційні форми роботи з правового виховання - найрезультативніші. Головей А.І.
  8. «Аукціон ідей» - створення буклету для батьків « Як виховати патріота у сім*ї» Кепич Д.І.
  9. Вправа «Десять кроків до класного успіху» Кепич Д.І.
  10. Домашнє завдання: підготуватись до обговорення відкритих заходів; здійснити підготовку до педради-вернісажу думок (грудень) Педагоги кафедри

ІІІ засідання Круглий стіл: «Формування адаптивності, почуття власної гідності, самостійність учнів як запорука їх успішної соціальної інтеграції та поєднання родинного виховання у виховній роботі школи. Кепич Д.І.

  1. Родинні цінності як гарант розвитку духовності людського суспільства Матвійців Л.В.
  2. Гармонізація родинного та шкільного виховання на засадах педагогіки життєтворчості. Хила Я.А.
  3. Шляхи ефективності співпраці з батьківською громадою. Шульженко Л.Г.
  4. Впровадження особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у школі: - виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей Далекорей К.І. - виховання в контексті життєтворчості особистості Сідак М.Ю. - шляхи формування національної свідомості Доценко Н.А.
  5. Асертивність особистості як основа становлення безпечної поведінки в підлітковому віці. Зинзикова М.Б.
  6. Асертивна поведінка класного керівника та вихователя як засіб забезпечення конструктивної взаємодії з учнями. Сігеті М.Ю.
  7. Вправа « Мої педагогічні знахідки» Кепич Д.І.
  8. Домашнє завдання: підготувати семестровий моніторинг конкурсу «Учень року», «Клас року» Педагоги кафедри

IV засідання Тема: Роль класного керівника та вихователя у формуванні позитивного відношення до здорового способу життя учнів та учнівське самоврядування у класному колективі. Кепич Д.І.

  1. Робота класного керівника та вихователя щодо збереження і зміцнення здоров’я учнів, виховання потреби у здоровому способі життя. Вайнагій С.М., Фадєєв А.Ю.
  2. Раціональне харчування як запорука здорової нації. Котова О.М.
  3. Булінг. Профілактика та подолання проявів булінгу. Стецевич Т.В.
  4. Метод проектів у виховній роботі класного керівника і вихователя. Рогатин Л.І., Котик В.С.
  5. Про організацію учнівського самоврядування в класному колективі. Голомб С.В., Вороняк В.І.
  6. Педагогічна майстерня. Моделювання виховної системи. Вправа «Вітрильник» (Модель життєдіяльності класу) Кепич Д.І.
  7. Про підсумки роботи кафедри класних керівників та вихователів за період з 01. 09.  по березень Шкелебей І.М.
  8. Домашнє завдання: підготувати річний моніторинг конкурсу «Учень року», «Клас року»; педагогам кафедри підготувати творчі звіти за навчальний рік (текстові матеріали, фото-, відео-, аудіо-матеріали); завідувачу кафедри узагальнити і підвести підсумки

V засідання Тема: Підсумки роботи кафедри класних керівників та вихователів за  навчальний рік (у складі всіх кафедр школи – звітне засідання) Станко О. С., Кепич Д. І. Шкелебей І.М.

Інформація
Події
Про нас
Back
Next