НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ:
ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Back
Next
Ужгородський науковий ліцей Ужгородський науковий ліцей
          Забезпечення на території області  
провадження освітньої діяльності на основі дослідно-  
орієнтованого навчання, спрямованого на залучення  
та підготовку підготовку учнівської молоді до наукової  
і науково-технічної діяльності, поглиблене вивчення  
профільних предметів, набуття учнями  
компетентностей, необхідних для подальшої  
діяльності. Забезпечення підготовки майбутніх  
вчених особистостей, здатних до інноваційної  
діяльності, прийняття системних рішень.
Методична комісія суспільно-гуманітарних дисциплін

Методична проблема:»Динамічні умови розвитку пізнавальної самостійності і креативних компетентностей учнів через проблемно – пошукову роботу».

 Проблемне питання кафедри:»Формування нової філософії освіти на основі сучасних концепцій організації навчально – виховного процесу».

 Основні форми роботи кафедри

 Основний зміст роботи кафедри

 Завдання кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін        

  1. Організувати роботу вчителів гуманітарного циклу відповідно до нормотворчої бази в організації навчально-виховного процесу: Конституції України; Закону «Про освіту» (зі змінами)Концепції «Нова українська школа»; Державного стандарту базової і повної середньої освіти 2013 року; Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді; Методичних рекомендацій МОН України, МОІППО щодо вивчення предметів гуманітарного циклу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2019-2020 навчальному році.
  2. Спланувати науково-методичну роботу кафедри вчителів гуманітарних дисциплін відповідно до проблемних тем кафедри  та підпорядкувати науково-методичні теми кожного вчителя ключовим завданням, спрямованим на їх реалізацію.
  3. Спрямувати роботу на реалізацію особистісного потенціалу кожного вчителя, активізувати участь у педагогічних конкурсах, конкурсах методичних наробок «Педагогічний досвід освітян» тощо.
  4. Узагальнити методичні наробки вчителів у вигляді методичних рекомендацій, збірників тестових завдань, авторських конспектів, методичних посібників, статей, авторських програм; методичні здобутки кафедри послідовно висвітлювати на сайті школи та забезпечити їх друк.
  5. Продовжити пошуково-дослідницьку роботу учнів в рамках територіального відділення МАН, роботу з обдарованими учнями, підготовку учнів до участі в різноманітних конкурсах, предметних олімпіадах, турнірах, здійснити видання наукових і художніх збірок, творчих та науково-дослідних робіт учнів.
  6. Забезпечити реалізацію можливостей розвитку учня як вільної особистості, здатної за допомогою набутих ключових та галузевих компетентностей ефективно самореалізовуватися в сучасному багатоманітному глобалізованому світі та брати участь у житті демократичної, соціальної, правової держави і громадянського суспільства, учитися протягом усього життя.
  7. Упроваджувати методичні прийоми, спрямовані на формування активної громадянської позиції, мотивацію учнів на самонавчання й саморозвиток, розкриття здібностей обдарованих і талановитих учнів
  8. Удосконалювати використання тестових технологій у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу з метою ефективної підготовки до ЗНО.Розробити графік підготовки учнів до ЗНО.
  9. Забезпечити дотримання єдиного мовного режиму в роботі школиї, надавати допомогу вчителям у забезпеченні високого рівня викладання предметів негуманітарного циклу державною мовою.
  10. Упроваджувати ефективні форми позакласної роботи з метою виховання любові й поваги до державної мови, формування національної свідомості учнів, розвитку вміння застосовувати методи самовиховання.
  11. Удосконалювати зміст і структуру уроків, форм та методів навчання як запоруки створення комфортного освітнього середовища  Нової української школи.
  12. Продовжити опанування педагогами в навчально-виховному процесі інноваційних педагогічних технологій з метою повноцінної соціалізації дітей; застосування інноваційних методик, спрямованих на становлення і розвиток особистості, розкриття їх здібностей та нахилів.
  13. Удосконалювати академічний рівень викладання через співпрацю з університетом.
  14. Підвищувати результативність роботи педагогічного колективу шляхом вдосконалення педагогічної майстерності вчителів .

У своїй діяльності визначаємо такі напрямки:  

Головною метою упровадження методичної теми є: створення умов для успішної соціалізації учнів, формування громадянина з активною життєвою позицією, здатного (у час постійних змін) адаптуватися в суспільстві і реалізувати свої здібності, нахили, уподобання, бути національно свідомою, конкурентоспроможною, мобільною та успішною особистістю як запоруки їх успіху та реалізації в житті.


Інформація
Події
Про нас