РАДІ БАЧИТИ ВАС
НА НАШОМУ САЙТІ

Back
Next
Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернатУжгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернат
з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної радиз поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради
Про нас
Події
Інформація
          Основні принципи роботи Ужгородської  
загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з  
поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської  
обласної ради спрямовані на забезпечення реалізації  
особистісно зорієнтованих технологій, підготовку учня  
як майбутнього професіонала, здатного до критичного  
мислення та аналізу соціально-економічних потреб у  
житті суспільства, створення умов для підвищення  
професійного рівня педагогів та рівня інформаційної  
компетентності
Copyright © 2014 by Vlad
Засідання методичної ради
        11.11.13р. відбулося засідання методичної ради школи  на якому розглядалися питання роботи з  обдарованими  дітьми: психологічні аспекти (виступила психолог школи
Станко І.Ф.), яка зазначила,що у сучасній психології під словом обдарованість розуміється певна винятковість , девіантність, відхилення від загальної  норми.  Доповідач виокремила основні чинники , що складають єдину інтегральну структуру обдарованості. Психолог ознайомила членів методичної ради з власними психологічними дослідженнями учнів школи з метою виявлення і підтримки обдарованих дітей. З цими   рекомендаціями, прийнято рішення, ознайомити вчителів -предметників та класних керівників.
        З ходом проведення ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад. Присутніх ознайомила заступник директора з науково - методичної роботи Станко О.С.., відмітивши, що педагоги школи дуже організовано і зважено підійшли до формування команд учнів для участі в ІІ етапі.
       Член методичної ради, керівник школи молодого вчителя Філіп Г.П., яка розповіла про роботу  молодих  педагогів у плані взаємовідвідування уроків. Виділила основні етапи співпраці з  молодими вчителями . а саме: визначення утруднень молодого вчителя в організації та реалізації навчально-виховного процесу; допомога у виборі проблемного питання , визначення мети і завдань, очікуваних результатів та планування самоосвітньої діяльності; відвідування уроків наставниками з детальним обговоренням; можливості застосування на уроках різноманітних форм методів.
       Про роль та значення спецкурсів, курсів за вибором , факультативів у формуванні професійної орієнтації учнів виступила заступник директора з виховної роботи Калинич Н.В.
       Іщенко О. Т. директор школи представила на розгляд методичної ради три науково- методичні розробки , створені педагогами школи: 1.Робоча тека методиста. Форми та правила проведення прав освітніх заходів. 2.Ювілейні Шевченківські читання ‘’Шевченкова весна’’, присвячені 200-річниці від дня народження Т.Шевченка. 3. ‘’Твій біль, твою любов, Кобзарю, дозволь до серця прихилить.’’Літературна студія.
15112013110_01 15112013110_02 15112013110_03 15112013110_04
15112013110_05 15112013110_06 15112013110_07 15112013110_08
15112013110_09 15112013110_10 15112013110_11 15112013110_12
15112013110_13 15112013110_14 15112013110_15 15112013110_16
15112013110_17 15112013110_18 15112013110_19 15112013110_20
15112013110_21 15112013110_22 15112013110_23 15112013110_24
15112013110_25 15112013110_26 15112013110_27