РАДІ БАЧИТИ ВАС
НА НАШОМУ САЙТІ

Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернатУжгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернат
з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної радиз поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради
          Основні принципи роботи Ужгородської  
загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з  
поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської  
обласної ради спрямовані на забезпечення реалізації  
особистісно зорієнтованих технологій, підготовку учня  
як майбутнього професіонала, здатного до критичного  
мислення та аналізу соціально-економічних потреб у  
житті суспільства, створення умов для підвищення  
професійного рівня педагогів та рівня інформаційної  
компетентності
Back
Next
Інформація
Події
Про нас
Відкриття філії МАН України

23 вересня, відповідно до плану роботи закладу освіти, плану методичної роботи , з метою організації тісної співпраці з УжНУ, проведення роботи з профорієнтації старшокласників та виховання в них патріотичних почуттів, любові і поваги до наукових традицій, досягнень учених, якими цілком справедливо пишається спільнота краю, на круглий стіл старшокласника запрошеним були Король Ігор Іванович –проректор з науково - педагогічної роботи УжНУ, доктор фізико-математичних наук, Фізер Максим Михайлович –доцент кафедри органічної хімії, хімічного факультету УжНУ , стипендіат Кабінету Міністрів України для молодих вчених, які розповіли про значення науки у житті сучасної людини, про запровадження новітніх технологій в інформатизацію сучасного суспільства. Україна має достатній потенціал для прискореного розвитку діяльності за пріоритетними науковими напрямками, серед яких фундаментальна наука, енергозбереження, раціональне природокористування, профілактика та лікування найпоширеніших захворювань у галузі медицини. «Відкриття роботи філії МАН України у закладі освіти стає важливою подією у житті учнів,- зауважила директор закладу освіти О.Т.Іщенко, - адже щороку у написанні наукових досліджень у І етапі бере участь понад 245 учнів-старшокласників, переможцями ІІ етапу стають понад 50, ІІІ етапу- понад 30!»