РАДІ БАЧИТИ ВАС
НА НАШОМУ САЙТІ

Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернатУжгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернат
з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної радиз поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради
          Основні принципи роботи Ужгородської  
загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з  
поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської  
обласної ради спрямовані на забезпечення реалізації  
особистісно зорієнтованих технологій, підготовку учня  
як майбутнього професіонала, здатного до критичного  
мислення та аналізу соціально-економічних потреб у  
житті суспільства, створення умов для підвищення  
професійного рівня педагогів та рівня інформаційної  
компетентності
Copyright © 2014 by Vlad
Back
Next
Інформація
Події
Про нас
Педрада
            29 грудня 2014 року у навчальному закладі відбулося засідання педагогічної ради ’’Проблеми формування  мотивації навчальної діяльності учнів’’ у формі гри, яка вже стала традиційною складовою структури науково-методичної роботи з організації  колективної  форми роботи і зумовлена результатом підвищення ролі методичної роботи в школі. Заступник  директора з методичної роботи Станко О.С.   зауважила, що використання  практичної діяльності сприяє інтенсифікації процесу вдосконалення педагогічної діяльності вчителів, популяризації власної лабораторії, згуртуванню педагогічного колективу на основі спільної науково-дослідницької діяльності.  На педраді виступили директор школи  Іщенко О.Т., заступник директора з навчальної роботи Калинич Н.В., педагоги Томаш І.М.- вчитель фізики, Сігеті М.Ю.- вчитель біології , 
Кепич Д.І. - вчитель фізкультури, Шимон В.Г.- вчитель української мови і літератури, Цікава В.Т.- вчитель англійської мови , які  поділилися досвідом роботи відповідно до профілів навчання. Цікавою була участь у роботі педагогічної ради педагогів творчої групи , Карлової Е.С., Зинзикової М.Б., Белені О.І., які ’’змоделювали  мотивацію’’ вступних уроків з окремих навчальних предметів. І,  як висновок, відзначено  високий рівень мотивації педагогів щодо професійного зростання, позитивних змін у творчій самореалізації, що є  одним з найважливіших  здобутків  у роботі навчального закладу.