Основні принципи роботи Ужгородської
загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з
поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської
обласної ради спрямовані на забезпечення реалізації
особистісно зорієнтованих технологій, підготовку учня
як майбутнього професіонала, здатного до критичного
мислення та аналізу соціально-економічних потреб у
житті суспільства, створення умов для підвищення
професійного рівня педагогів та рівня інформаційної
компетентності
Рекомендації дорослим щодо профілактики комп’ютерної залежності підлітків
1. Увага: вчасно помітити і попередити появу та розвиток комп’ютерної залежності легше, ніж потім
із нею боротися.
2. Постійно виявляйте увагу до розвитку інтересів і схильностей підлітка. Сприяйте і заохочуйте
його творчі ініціативи (будь-які - від захоплення живописом до стрибків із жердиною).
3. Слід пам’ятати, що комп’ютерна залежність раніше виявляється у підлітків, які займаються
спортом, тому постійно стежте, щоб підліток належний час приділяв фізичним навантаженням.
4. Особистий приклад%
- батьки роблять акцент на застосуванні комп’ютера у своїй роботі, використовують його як
помічника у спільній із дитиною творчості, прищеплюють навички культури спілкування із сучасною
технікою.;
- учителі у школі не мають забувати про потенціал інформаційного освітнього простору.
5. Культивування відчуття сімейної, колективної спільності. Самотність (через різні причини) - мотив
і підстава відходу у віртуальний світ.
6. Коректно використовуйте своє право на заборону, оскільки «заборонений плід - завжди солодкий».
7. Завжди шукайте нагоду підкреслити повноту життєвих виявів у реальності й однобокості
переживань у режимі онлайн.