НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ:
ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Забезпечення на території області
провадження освітньої діяльності на основі дослідно-
орієнтованого навчання, спрямованого на залучення
та підготовку підготовку учнівської молоді до наукової
і науково-технічної діяльності, поглиблене вивчення
профільних предметів, набуття учнями
компетентностей, необхідних для подальшої
діяльності. Забезпечення підготовки майбутніх
вчених особистостей, здатних до інноваційної
діяльності, прийняття системних рішень.
Захист науково-дослідницьких робіт МАН України
19 січня 2023 року у закладі освіти проходив І етап конкурсу-захисту науково - дослідницьких робіт учнів-членів філії МАН України.
Заступник директора з наукової роботи Станко О.С. відмітила високу підготовку і якість учнівських досліджень, наголосила на важливості участі кожного старшокласника у написанні наукового проєкту для розвитку сучасної науки.
Запрошеними на конференцію були:
- проректор з науково-педагогічної роботи УжНУ, професор Ігор Король ;
- завідувач кафедри теорії ймовірності та математичного аналізу ДВНЗ ’’УжНУ’’, доктор фізико-математичних наук Ганна Сливка-Тилищак;
- завідувач кафедри інформаційних управляючих систем та технологій ДВНЗ ‘’УжНУ’’, доктор технічних наук, професор Олександр Міца;
- професор кафедри програмного забезпечення системи ДВНЗ ’’УжНУ’’, доктор технічних наук , доцент Оксана Мулеса;
- викладач кафедри журналістики, кандидат наук із соціальних комунікацій Наталія Толочко;
- викладач кафедри історичного факультету, професор Василь Міщанин.
Учнями 10-11 класів ліцею , спільно з педагогами та науковими керівниками УжНУ, до захисту представлено 226 наукових проєктів, які підтвердили, що науково-дослідницька ді¬яльність є пріоритетним напрямком навчально - виховного процесу у закладі освіти.
Високу оцінку учнівським науковим дослідженням, на підсумковому етапі конференції, дали викладачі університету і керівники учнівських проєктів підкресливши, що й надалі продовжуватиметься спільна праця між учнями і педагогами ліцею та викладачами УжНУ у формуванні системного підходу у виявленні, навчанні й підтримці обдарованої молоді, її соціального захисту та популяризації здобутків талановитих учнів.