РАДІ БАЧИТИ ВАС
НА НАШОМУ САЙТІ

Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернатУжгородська загальноосвітня спеціалізована школа - інтернат
з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної радиз поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради
          Основні принципи роботи Ужгородської  
загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з  
поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської  
обласної ради спрямовані на забезпечення реалізації  
особистісно зорієнтованих технологій, підготовку учня  
як майбутнього професіонала, здатного до критичного  
мислення та аналізу соціально-економічних потреб у  
житті суспільства, створення умов для підвищення  
професійного рівня педагогів та рівня інформаційної  
компетентності
Кафедра природничих дисциплін
Голомб Олександр Михайлович - вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
       Проблемне питання: "Впровадження сучасних інтернет – технологій в навчальний процес на уроках хімії".
      
Голомб Світлана Василівна - вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
       Проблемне, питання над яким працює - це "Впровадження сучасних інтернет – технологій в навчальний процес на уроках хімії".
        Педагогічне кредо: "Єдиний шлях, який веде до успіху - це щоденна праця над собою".
Зинзикова Марина Борисівна - вчитель біології, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
Проблемне питання: "Використання інтерактивних технологій навчання на уроках біології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
Педагогічне кредо: "Матимемо те, що хочемо і що зробимо, не будемо виживати, як не будь, а будемо творчо і повноцінно жити." Активно втілює інноваційні технології в навчання, які стали останнім часом предметом інтенсивних теоретичних та практичних досліджень.
Сігеті Мар'яна Юріївна - вчитель біології, спеціаліст І категорії.
       Проблемне питання: "Критичне мислення як засіб формування творчих здібностей учнів на уроках біології.".
У своїй роботі Мар’яна Юріївна розширює кругозір вихованців, працює над об’єктивною думкою учнів. Намагається досягнути максимального засвоєння знань з біології та формування екологічного мислення підлітків при викладанні біології, застосовуючи інноваційні технології. Адже «Дійсно гуманна педагогіка – це та, яка у стані залучати дітей до процесу творення самого себе» (Ш.А.Амоношвілі) Педагогічне кредо – слова М.Сингаївського:
“Учитися важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинитись ти.
Як учням віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти”.


Вайнагій Світлана Михайлівна - вчитель біології, спеціаліст ІІ категорії.
      Проблемне питання: "Застосування елементів евокації для розвитку критичного мислення на уроках біології у профільних класах."
Педагогічне кредо є слова В.Сухомлинського: «Школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель не є кінцевою метою його діяльності, а засобом розвитку дитини». Вона вміло добирає форми та методи роботи в класах різного профільного спрямування.Надає можливість проявити свої здібності кожному учневі. Вчитель активно працює над формуванням власного педагогічного почерку. Уроки проводить за системою «Рівний – рівному», що максимально сприяє розвитку дружніх стосунків у класі.


Котова Оксана Миколаївна - вчитель географії, спеціаліст І категорії.
       Проблемне питання: "Екологічне виховання на уроках географії".
Вчителька активно використовує програмно-педагогічні навчальні засоби, впроваджує розробки різних типів уроків з використанням інноваційних технологій, перебуває у постійному творчому пошуку

 
Back
Next
Інформація
Події
Про нас