Про методичну комісію
Методична проблема: Динамічні умови розвитку пізнавальної самостійності і креативних компетентностей учнів через проблемно – пошукову роботу".
Проблемне питання кафедри: "Формування нової філософії освіти на основі сучасних концепцій організації навчально–виховного процесу".
Ужгородському науковому ліцеї Закарпатської обласної ради успішно працює кафедра іноземних мов та зарубіжної літератури, метою якої є формування іншомовної комунікативної та літературної компетентностей учнів через особистісну орієнтованість навчання та використання сучасних педагогічних технологій. Практична реалізація даної мети потребує виконання наступних завдань:
- Підвищення методичного та професійного рівня та розвиток педагогічної творчості вчителів іноземної мови та зарубіжної літератури шляхом самоосвіти, проведення семінарів, тренінгів, демонстраційних уроків тощо.
- Вдосконалення рівня знань, умінь і навичок учнів через застосування інноваційних та інтерактивних технологій.Особистісно-орієнтовані принципи у взаємодії учасників навчально-виховного процесу.
- Індивідуалізація та диференціація навчального процесу. робота з обдарованими дітьми.
- Позаурочна діяльність, робота клубів, редколегії, «театрів» іншомовного спрямування, прищеплення учням інтересу до драматургії з метою підвищення мотивації учнів до вивчення іноземних мов та зарубіжної літератури.
- Організація науково-дослідницької та проектної діяльності учнів школи у філіях МАН.
- Постійне і послідовне вивчення обраного методичного питання та створення бази напрацювань.
- Вивчення досвіду старших учителів, учителів-методистів, узагальнення та поширення, а також організація наставництва та надання методичної допомоги молодим учителям.
- Вивчення передового досвіду навчання та використання сучасних онлайн ресурсів для забезпечення проведення дистанційного навчання в умовах пандемії.
Виконання вищевказаних завдань сприяє реалізації проблемного питання кафедри та забезпечує реалізацію проблемного питання школи, адже вся світова система освіти базується на інноваційній діяльності.
Сучасна школа покликана забезпечити становлення особистості учня шляхом виявлення і цілісного розвитку здібностей, формування умінь і бажання вчитися. Пріоритетним завданням сучасної школи є розвиток дитини як неповторної особистості, реалізація її творчого потенціалу, формування ключових компетентностей (уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами, інформаційно-комунікаційної, соціальної, громадянської, загальнокультурної), критичного мислення, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.