Засідання методичної комісії

Тематика засідань методичної комісії іноземних мов

Засідання №1

Тема: Організаційно-інструктивне засідання.

  1. Затвердження плану роботи методичної комісії н. р.
  2.  Науково-методичне забезпечення вчителів англійської та німецької мови.
  3. Аналіз навчальних програм та підручників.
  4. Опрацювання інструктивно-нормативних документів та методичних рекомендацій щодо викладання іноземних мов  н.р
  5. Аналіз трьох моделей вивчення іноземних мов у старшій школі: рівня стандарту, академічного рівня та профільного рівня.
  6. Обговорення результатів ЗНО з іноземних мов за н. р. та заходів щодо їх покращення.
  7. Обговорення нового проблемного питання методичної комісії та проблемних питань, над якими працюватимуть вчителі методичної комісії.
  8. Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році
  9. Розподіл доручень та завдань між членами методичної комісії.
  10. Участь в декаді здоров’я

Засідання №2

Тема: «Інноваційні технології як форма активізації навчального процесу.»

  1. Доповідь на тему: «Інноваційні технології як форма активізації навчального процесу.»
  2. Обговорення результатів діагностичних контрольних робіт.
  3. Інформація про атестацію вчителів.
  4. Огляд новинок методичної літератури
  5. Підготовка учнів до І та II етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської та німецької мов.
  6. Підготовка і затвердження матеріалів до 1 етапу Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов.
  7. Обговорення та затвердження тематики науково-дослідницьких робіт.
  8. Педагогіка співпраці на уроках іноземних мов  та в  позакласній роботі. Вдосконалення системи проведення індивідуальних занять та факультативів з іноземної мови.
  9. Підготовка до педради-вернісажу

Засідання №3

Тема: «Професійна орієнтація старшокласників на уроках іноземної мови»

  1. Доповідь на тему: «основні компоненти змісту профорієнтаційної діяльності старшокласників»
  2. Підсумки участі учнів у І та II етапах олімпіади з іноземних мов.
  3. Аналіз семестрових контрольних робіт, обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти та підвищення успішності учнів
  4.  Аналіз роботи методичної комісії за 1 семестр
  5. Підготовка учнів до III етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської та німецької мови.
  6. Підготовка учнів до I етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.
  7. Співпраця з психологом – тренінгові заняття з участю психолога школи.
  8. Стан взаємо відвідування уроків. Обговорення відвіданих уроків.
  9. Підготовка методичної комісії до проведення декади іноземних мов

Засідання 4.

Тема: «Базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції сучасного старшокласника»

  1. Доповідь: «Використання інноваційних педагогічних технологій з метою формування належного рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції.»
  2. Підведення підсумків декади іноземних мов.
  3. Обговорення та врахування методичних рекомендацій після вивчення стану викладання іноземних мов в навчальному закладі.
  4. Звіти вчителів про самоосвітню діяльність
  5. Звіти вчителів, які атестуються.
  6. Аналіз участі учнів навчального закладу в III етапі олімпіади з іноземних мов та II етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.
  7. Особливості вивчення іноземних мов у класах різного профілю.
  8. Аналіз ефективності проведення факультативів, індивідуальних годин та англійського театру для підвищення мотивації учнів до вивчення англійської та німецької мов.
  9. Про деякі форми співпраці молодих вчителів та наставників.
  10. Підготовка до Шекспірівських днів.

Засідання №5.

Тема: « Ефективність діяльності кафедри н. р.»

  1. Проектна діяльність як один з засобів розвитку соціокультурної компетенції учнів.
  2. Самостійна робота старшокласників з іноземної мови, форми організації
  3. Звіт роботи кафедри за н. р.
  4. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи  кафедри на наступний навчальний рік.
  5. Моніторинг самоосвіти та саморозвитку педагогів кафедри за н. р.
  6. Актуальний інструктаж. Про організацію і проведення державної підсумкової атестації.
  7. Затвердження матеріалів державної підсумкової атестації.
  8. Готовність учнів до ДПА та ЗНО. Застосування найефективніших форм та методів.
  9. Педагогічна виставка – власні наробки, публікації.
Корисні ресурси