НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ:
ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Забезпечення на території області
провадження освітньої діяльності на основі дослідно-
орієнтованого навчання, спрямованого на залучення
та підготовку підготовку учнівської молоді до наукової
і науково-технічної діяльності, поглиблене вивчення
профільних предметів, набуття учнями
компетентностей, необхідних для подальшої
діяльності. Забезпечення підготовки майбутніх
вчених особистостей, здатних до інноваційної
діяльності, прийняття системних рішень.
«Класному керівнику та вихователю повинні бути притаманні
якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям
все найкраще,
так і педагог вкладає всю свою душу в учнів.
У цьому внутрішній зміст професії.»
Методична проблема школи на навчальний рік:
Динамічні умови розвитку пізнавальної самостійності і креативних компетентностей учнів через проблемно-пошукову роботу.
Проблемне питання методичної комісії класних керівників та вихователів:
Формування нової філософії освіти на основі сучасних концепцій організації повчально-виховного процесу.
Мета виховання:
Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізовується в соціумі як громадянин, сім*янин, професіонал.
Головні завдання методичної комісії класних керівників та вихователів:
-
продовження впровадження у практику досвіду роботи педагогів методичної комісії згідно наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»
-
підвищення практичної підготовки класних керівників та вихователів до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховної діяльності;
-
забезпечення вивчення ефективного педагогічного досвіду з питань вихованої роботи;
-
підвищення рівня превентивної роботи з учнями та батьками;
-
вироблення у педагогів умінь і навичок застосування науково-теоретичних знань на практиці, вдосконалення їхньої педагогічної майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення;
-
впровадження в систему підготовки педагогічних кадрів активних форм роботи: рольових, сюжетних ігор, діалогів, дискусій, диспутів, круглих столів тощо.