«Класному керівнику та вихователю повинні бути притаманні
якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям
все найкраще,
так і педагог вкладає всю свою душу в учнів.
У цьому внутрішній зміст професії.»
В. Сухомлинський
Іваниш Світлана Михайлівна – класний керівник - Проблемне питання – «Формування національної культури особистості учня через інтерес до історії свого народу»
Стегура Сніжана Євгенівна – класний керівник – Проблемне питання - «Формування учнів інтересу до науково-пошукової діяльності через форми інтелектуально-пізнавальних ігор»
Шимон Вікторія Георгіївна – класний керівник - Проблемне питання - -«Формування в учнів риси толерантності через інтерес та любов до світової культури»
Голомб Світлана Василівна – класний керівник - Проблемне питання - «Вплив учнівського колективу на формування громадянської і правової позиції особистості учня та її активної життєвої позиції»
Стецевич Тетяна Віталіївна – класний керівник - Проблемне питання - «Розвиток творчого потенціалу учнів, реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності»
Сігеті Мар’яна Юріївна – класний керівник - Проблемне питання - «Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та потреб з метою формування єдиного колективу»
Рогатин Людмила Ігорівна – класний керівник - Проблемне питання - «Згрупування учнівського колективу формування у нього українського менталітету на основі відродження національних традицій свого народу орієнтація на загальнолюдські цінності моралі»
Стегней Катерина Олександрівна – класний керівник - Проблемне питання - «Формування активної життєвої позиції, культури мовлення і спілкування, навичок здорового способу життя»
Матвійців Леся Василівна – класний керівник - Проблемне питання - «Формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами та бажаннями інших людей як основа згуртування класного колективу»
Зинзикова Марина Борисівна – класний керівник - Проблемне питання - «Інформаційно-комунікаційні технології та диференційований підхід у вихованні творчої особистості учня»
Шульженко Людмила Геннадіївна – класний керівник – Проблемне питання - «Виховання «високоморального» підліткового покоління на основі відродження національних традицій свого народу»
Кепич Діана Іванівна – класний керівник – Проблемне питання - «Створення згуртованого та працездатного колективу через виховання в учнів потреби у самовдосконаленні»
Повханич Світлана Михайлівна – класний керівник – Проблемне питання - «Роль «здоров’язберігаючих» технологій у формуванні особистості старшокласника, а також згуртуванні класного колективу»
Котова Оксана Миколаївна – класний керівник – Проблемне питання - «Формування навичок здорового способу життя у дітей підліткового віку»
Матьовка Людмила Миколаївна – класний керівник – Проблемне питання - «Проблема згуртування класного колективу з метою адаптації в новому навчальному закладі»
Котик Валерія Степанівна - вихователь - Проблемне питання - « Розвиток в учнів уміння міжособистісного спілкування на основі гуманізму»
Хила Ярослава Андріївна – вихователь – Проблемне питання - «Виховання моральності та людяності за педагогічною спадщиною Василя Олександровича Сухомлинського»
Попович Олеся Іванівна – вихователь – Проблемне питання - «Формування в учнів активної життєвої позиції у боротьбі за збереження навколишнього середовища та сприяння вихованню екологічної культури поведінки»
Вороняк Віра Іванівна – вихователь - Проблемне питання - «Формування основ моральної культури учнів через інтерес та любов до звичаїв і традицій рідного народу»
Доценко Наталія Анатоліївна – вихователь – Проблемне питання - «Формування в учнів мотивації дбайливого ставлення до життя та здоров’я»
Головей Андріана Іванівна – вихователь – Проблемне питання - «Формування в учнів почуття національної гідності через розвиток відчуття своєї належності до України та поваги до звичаїв свого народу»
Деревляник Олександр Євгенович –вихователь Проблемне питання - «Пріоритетні шляхи формування учнів стійкої життєвої позиції через утвердження здорового способу життя»
Шийчин Діана Русланівна – вихователь – Проблемне питання «Формування в учнів національної свідомості на засадах українського народу»
Бобаль Михайло Михайлович – вихователь – Проблемне питання «Моральне виховання через інтерес та повагу до культури та менталітету різних народів як вагомий аспект у становленні особистості»