Майстер-клас. ’’STЕМ-освіта: особливості та застосування на нестандартних уроках географії ’’ (вчитель -Ваш Н.М.)
22 грудня 2025р., з метою реалізації взаємообумовлених творчих можливостей педагогів, сприяння у підвищенні професійної майстерності вчителів щодо методів та форм роботи з формування компетентностей критичного мислення учнів; поглиблення знань учасників майстер-класу з проєктних технологій та методів проблемного навчання, їх ролі в досягненні позитивних результатів щодо роботи з формування творчої особистості; опрацювання методів і прийомів, що можуть бути ефективними на уроках природничих дисциплін тощо - проведений майстер – клас з географії. Директор ліцею Олена Іщенко, вчитель географії Ваш Неллі Михайлівна та 18 педагогів ліцею практично обгрунтували: STEM-освіту – як сукупність практико-орієнтовних педагогічних методів. Довели, що сутність STEM-навчання полягає у тому, щоб здобувачі освіти досліджували, створювали прототипи, розв’язували реальні проблеми, використовуючи інженерний або проєктно-дослідний підхід. Для того, щоб підвищувати в учнів інтерес до географії, виростити з них справжніх винахідників та новаторів вчителька часто використовує STEM-майстерки– це мініпроєкти, де учні створюють власні моделі з підручних матеріалів. Ця форма роботи найбільше зацікавила і учасників майстер-класу. У групах педагоги виконали проєктні роботи, які стосуються високорозвинених держав Європи, таких як Італія, Велика Британія та Німеччина.
Отже, зосередження на інтересах підростаючого покоління до вивчення природничо-математичних наук, інженерії, технологій, програмування, робототехніки та професійній спрямованості молоді є основою змісту STEM-освіти, у якому враховуються доступність, науковість, наступність і перспективність, практичне значення, можливості для загальнокультурного, наукового, технологічного розвитку особистості, індивідуалізації, диференціації навчання та підвищення професійної майстерності педагога.












