Новини
Шановні педагоги, батьки та учні! Щиро вітаємо Вас з добрим і світлим святом Різдва Христового. Бажаємо, щоб всі надії справджувалися, щоб всі мрії збувалися, щоб всі ідеї втілювалися. Нехай в житті неодмінно відбудеться різдвяне диво, яке надихає на нові досягнення в роботі і подарує щастя серцю.
Світло Різдва – це любов, що осяює найтемніші куточки нашого серця.
Дякуємо ЗСУ, що захищають нашу Батьківщину і дають можливість нашим діткам вчитися та розвиватися!
STEM-освіта. Що ж це таке? 17.12.24р.на ці питання відповідали педагоги-учасники творчої групи.
Керівник творчої групи Сігеті М.Ю. зауважила, що важливо розуміти, STEM-навчання – це не просто технічна освіта, вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань. Педагоги ліцею на практичному завданні комплексно спроектувати карту Закарпатської області , крім технічних аспектів, залучили свою уяву і представили кожен район так, що він виглядав привабливо і був зручним для життя. Вчителі поділилися досвідом : цікавим є те, що під час таких STEM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити. Учні ж вчаться вирішувати це практичне завдання шляхом проб і помилок, а не вивчають "суху" теоретичну частину.
Молоді педагоги зрозуміли, що STEM-підхід дозволяє виховати в учнів на різних уроках гнучкість та критичне, практично орієнтоване мислення, а головною перевагою STEM - навчання для ліцеїстів має стати підготовка до реального життя.
16.12.24р. вчителем інформатики Вапнічним Сергієм Дмитровичем проведено майстер – клас на тему: «STEM-майстерня: учнівський факультатив з інформатики.» Педагог продемонстрував нові можливості розвитку та запровадження освітніх компетентностей під час проведення факультативів. Створення роботів, об’єднання різнопрофільних класів на факультативі, написання науково- дослідницьких робіт з робототехніки – основне завдання педагога, який представляє собою оригінальний метод та авторську методику, орієнтується на власний досвід, самоосвіту та взаємний обмін професійною інформацією.
Тренд STEM-освіти останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів. Проведений захід показав нові підходи до філософії навчання; метод самостійної роботи груп, що дозволяє провести обмін думками; створення умов для активної діяльності; постановка проблемного завдання та виконання його через програвання різних ситуацій, прийомів, що розкривають творчий потенціал, як виконавця так і учасників майстер-класу. Учитель на основі теоретичного та практичного матеріалу, довів творче та наукове вирішення пізнавального та проблемного педагогічного завдання.
У Львові вчетверте відбулася всеукраїнська олімпіада «Квести і Тести». Цього року у ній в онлайн-режимі взяли участь понад 5000 учасників, а у фіналі змагалися 80 найсильніших школярів. Переможці отримали подарунки і премії, загальний призовий фонд олімпіади становить 640 тис. грн .
Учениця 10-А класу Ужгородського наукового ліцею Тилищак Марія виборола ІІ місце і отримала приз 20.000 грн.
«Якщо ти учень і знаєш добре предмет – то можеш принести додому 50 тис. грн. І це не ярмарок щедрості. Це олімпіада з англійської мови, математика та мультитест для наймолодших, яку організовує НІТ – Навчання і Технології (і платить кошти), підтримує управління освіти і супроводжує управління ІТ Львова», – повідомив перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко.
Цифрові технології давно стали невіддільною частиною нашого життя. Вони всюди: на роботі, вдома та у навчанні. Унікальні можливості для здобуття освіти з їхньою допомогою пропонує і дистанційна школа «Оптіма». Завдяки інноваційним підходам та висококваліфікованим педагогам навчання стає цікавим та результативним, а учні мають змогу опановувати знання у власному темпі.
«Квести і Тести» – це сучасний формат всеукраїнських олімпіад, організований цифровою платформою «Навчання і Технології». Їх організовують для того, щоб сформувати у дітей розуміння цінності знань.
Наше натхнення і мотивація, наша відповідальність перед соціумом та самим собою — це просвітницво молоді через практичні кейси і особистий досвід менторів.
Ми всі різні, але нас поєднують спільні цілі та цінності, бачення розвитку нашої держави та громадянського суспільства — суспільства громадян з високим рівнем економічних, соціальних, політичних, культурних і моральних властивостей.
9 грудня ми мали знову приємність та насолоду працювати з молоддю Ужгородського наукового ліцею Закарпатської обласної ради, ліцею талановитих та надзвичайно крутих юнаків і юнок. Варто відмітити, що педагогічний склад ліцею дуже фаховий і висококваліфікований, і вчора цей толерантний колектив прийняв у партнерство до освітнього процесу аж 16 лекторів одночасно, на базі якого і відбувся форум-інтенсив "Зростання для України". Теми були різноманітні і актуальні для молоді, мета — вказати на можливості розвитку, зростання та шлях до фінансової стабільності в Україні.
Anna Sabadosh - "Управління проектами та стартапами"
Mariia Yurina - про лідерство, відповідальність та міжнародну співпрацю
Юлія Хацановська - про податки громадян і депутатів
Генадій Полонський - про маленькі кроки до великої мети
Тая Лехман , Bohdana Lekhman - про створення спортивної команди і менеджмент
Robert Huray - маркетинг і смм, створювали рекламу і не виходячи із школи заробили грн.
Марина Сміянова - про якісне планування часу і ефективність
Віталій Рущак - реабілітація або як почати свою справу студенту
Олександр Дрозда - енергозберігаючі технології
Галина Бучко - світ нерухомості та інвестицій
Емілія Сливчук - графічний дизайн, як швидко почати заробляти
Максим Мощак — Самопрезентація та публічний виступ
Ернест Завадський - кризовий менеджмент
Крайзман Віталій - самооборона і елементарне володіння засобами самозахисту
Mykhailo Seriuha — Блокчейн та інвестиції.
Ну і звісно після інтенсивного навчання на всіх чекала вечірка-сюрприз, де школярі разом з Karina Kornuta солісткою гурту "Відлік часу" співали мотивуючих патріотичних пісень. Попрацювали на славу, і тому все буде Україна.
За матеріалами Молодіжного координаційного центру «Нова генерація України»
276 учнів Ужгородського наукового ліцею майже пів року працювали над актуальними і дуже цікавими дослідженнями, яке здійснювалося відповідно до процедур, що передбачали загальну систему дій і способів організації: визначення теми, предмету, об’єкта, мети і завдань наукового дослідження. Важливим етапом було вивчення наукових джерел за обраною темою, дотримання академічної доброчесності, але найбільшу цінність складала експериментальна частина таких наукових відділень, як: інженерії та матеріалознавства, наук про Землю, інформаційних технологій. Були висунуті гіпотези, підібрано методики дослідження і технічні прийоми їх реалізації.
Високо оцінили роботу ліцеїстів директор ліцею Олена Іщенко, запрошені викладачі УжНУ: Король Ігор Іванович - проректор з науково-педагогічної роботи, професор; Сливка Тилищак -Ганна Іванівна - доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри теорії ймовірності і математичного аналізу; Бортош Марія Юліївна - кандитат фізико-математичних наук, доцент; Глебена Мирослава Іванівна - завідувач кафедри системного аналізу та теорії оптимізації; Корник Олександр Володимирович -викладач кафедри системного аналізу та теорії оптимізації; Шніцер Ігор Омелянович-кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри модерної історії України та зарубіжних країн, факультету історії та міжнародних відносин; Міщанини Василь Васильович- професор кафедри модерної історії України та зарубіжних країн, факультету історії та міжнародних відносин; Куртяк Федір Федорович-заступник декана, завідувач кафедри зоології, кандидат біологічних наук, доцент; Толочко Наталія Валеріївна-доцент кафедри журналістики; Гурницька Евеліна Володимирівна - викладачка кафедри журналістики. «Робота з обдарованою молоддю, яка завтра переступить поріг нашого університету, зазначив проректор з науково-педагогічної роботи УжНУ, професор Ігор Король, - це один із напрямів роботи працівників всіх кафедр УжНУ. Принаймні ці здобувачі освіти будуть вмотивованими і володітимуть певною сумою знань з базових дисциплін. Пишаємося нашими майбутніми абітурієнтами.»
12 грудня 2024 року в закладі освіти відбувся тренінг на тему «Споживач завжди правий» для учнів 9- Б класу. Студенти ДВНЗ «УжНУ» навчали школярів, як грамотно відстоювати свої права споживача. Час пролетів дуже швидко і пізнавально. Школярам надзвичайно сподобалась зустріч, адже вони змогли отримати нові знання і познайомитись зі студентами, які займаються просвітницькою діяльністю в сфері фінансової грамотності!
З 04 по 11 грудня 2024 року у закладі освіти проводився Всеукраїнський тиждень права, мета якого ‒ підвищення ролі правової освіти серед ліцеїстів, виховання поваги до закону і прав людини. Протягом тижня класним керівником Іваниш С.М. та класними керівниками та вихователями закладу освіти були проведені цікаві і змістовні заходи: діалог «Правові проблеми, які нас турбують», брейн-ринг «Юні правознавці»; єдина виховна година «Права дитини», «Я маю право….», «Права й закони в твоєму житті», вікторина «Кмітливі правознавці», година спілкування «Торгівля людьми – як цьому запобігти».
Усі заплановані заходи сприяли підвищенню зацікавленості учнів у вивченні правознавства, дозволили сформувати в учнів правові почуття, активну позицію у правовій сфері, виробити навички і звички правомірної поведінки, подолати в свідомості помилкові погляди та переконання, негативних навичок і звичок поведінки.
7 грудня на базі закладу освіти відбувся Всеукраїнський захід «Єдина нація», присвячений дню Збройних сил України та Св. Миколая, який організувала директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної ради Мар’яна Марусинець на підтримку ветеранів та їхньої інтеграції в суспільстві через спортивні та освітні заходи.
Ціль заходу: - підтримка патріотичного духу серед ветеранів та молоді; підвищення знань учасників у сфері тактичної підготовки, медицини, військових навичок та фізичної підготовки; створення платформи для спілкування між ветеранами, військовими та цивільним населенням; масова фізична культура через активні зони Multisport «Активні Парки».
Учні ліцею активно приймали участь на різних локаціях та отримали масу позитивних емоцій, а саме: - локація 1 «Нація загартованих» (тактико спеціальна підготовка, тактична медицина, мінно саперна справа, основа БпЛА); - локація 2: «Нестримні»; - локація 3: Мульти спортивних площадок «акТИвні» • Регбі 5, • Доджбол, • Корнхол, • Панна-футбол.