Педагогічні стратегії розвитку особистості в освітньому просторі Нової української школи
Адміністрацією закладу освіти проведено вивчення стану адаптації учнів 8-х класів. З цією метою відвідано уроки, виховні заходи у 8-их класах, проведено «Експертну оцінку адаптованості восьмикласників до школи» (за методикою Чиркова В.І., Соколової О.Л., Сорокіної О.В.); проаналізовано анкетування учнів 8-их класів «Атмосфера в класному колективі»; співбесіди з класними керівниками, вчителями - предметниками предметів поглибленого вивчення.
Аналіз проведеної роботи засвідчив, що освітній процес у 8-их класах проводиться на належному рівні, - підсумувала директор Олена Іщенко. Адаптаційний процес у більшості учнів завершено, але ще спостерігаються деякі труднощі в організації навчальної діяльності. За спостереженнями роботи 8-их класів у закладі освіти розроблено рекомендації для класних керівників щодо роботи з учнями, проведено педагогічний консиліум.












