Як подолати синдром «професійного вигорання»
11-14 грудня у закладі освіти пройшли засідання методичних комісій за участю психолога ліцею Ярослава Ляшина.
Сьогодні особливий інтерес до цієї проблеми серед учительського колективу: емоційне вигорання, виснаженість як моральна, так і фізична, психологічне самопочуття, стосунки у родині – розглянуті на тренінгу: « Стрес, спричинений великою кількістю вимог», «Неспокійна обстановка у світі, що потребує стійкої уваги і напруги», «Не завжди розумна організація праці» та «Неувага до свого здоров’я».
Головним був вислів В.О.Сухомлинського Працю вчителя - ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своєї роботи. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу. Хлібороб, сіяч через кілька місяців милуються колосками і жменею зерна, вирощеного в полі… А вчителю треба працювати роками, щоб побачити предмет свого творіння, буває, минають десятиріччя і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив. Нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя, ні в якому ділі помилки і невдачі не ведуть до таких наслідків, як у вчительському.
Педагоги знайшли для себе відповіді на кожне із запитань: незважаючи ні на що і за ради себе, своїх дітей та учнів, необхідно зберігати внутрішню гармонію.
На завершення педагоги один одному побажали наснаги, радісного і творчого підходу до життя взагалі і роботи зокрема.