НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ:
ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Ужгородський науковий ліцей Ужгородський науковий ліцей
          Забезпечення на території області  
провадження освітньої діяльності на основі дослідно-  
орієнтованого навчання, спрямованого на залучення  
та підготовку підготовку учнівської молоді до наукової  
і науково-технічної діяльності, поглиблене вивчення  
профільних предметів, набуття учнями  
компетентностей, необхідних для подальшої  
діяльності. Забезпечення підготовки майбутніх  
вчених особистостей, здатних до інноваційної  
діяльності, прийняття системних рішень.
Back
Next
Інформація
Події
Про нас
Новини

Як подолати синдром «професійного вигорання»

11-14 грудня у закладі освіти пройшли засідання методичних комісій за участю психолога ліцею Ярослава Ляшина.
Сьогодні особливий інтерес до цієї проблеми серед учительського колективу: емоційне вигорання, виснаженість як моральна, так і фізична, психологічне самопочуття, стосунки у родині – розглянуті на тренінгу: « Стрес, спричинений великою кількістю вимог», «Неспокійна обстановка у світі, що потребує стійкої уваги і напруги», «Не завжди розумна організація праці» та «Неувага до свого здоров’я».
Головним був вислів В.О.Сухомлинського Працю вчителя - ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своєї роботи. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу. Хлібороб, сіяч через кілька місяців милуються колосками і жменею зерна, вирощеного в полі… А вчителю треба працювати роками, щоб побачити предмет свого творіння, буває, минають десятиріччя і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив. Нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя, ні в якому ділі помилки і невдачі не ведуть до таких наслідків, як у вчительському.
Педагоги знайшли для себе відповіді на кожне із запитань: незважаючи ні на що і за ради себе, своїх дітей та учнів, необхідно зберігати внутрішню гармонію.
На завершення педагоги один одному побажали наснаги, радісного і творчого підходу до життя взагалі і роботи зокрема.